2012年3月7日水曜日

10000人特別企画です! 10.000 reader SPECIAL

  僕のブログを読んでくれている人たちの数が、10000人を突破しようとしています。読んでくださる皆さん、本当にありがとうございます。
  皆さんに感謝の気持ちを込めて、特別企画を考えました。
  皆さんが僕のブログのページを開いたときに、カウンターが10000だった人に僕から絵はがきを送りたいと思います(写真にある絵はがきを送ります)。
10000だった人は、この僕のブログにコメントしてください。また、父や母のfacebookにコメントをしてくださってもいいです。どこの国の人に絵はがきを送るのか・・・。楽しみにしています!!

It looks like my blog will have the 10.000th hit in the next few days or even hours..so I thought of a special plan to celebrate this event.
If you read the blog and the counter will show that you are number 10.000 to visit, I will send you this special postcard from Thailand....
Please leve a message on my blog or contact one of my parents via facebook....
I am super excited to see from which country you are....


0 件のコメント: